Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://privatebin.net/?37cd807ee83c0cc6#AFZtot2qY54QMUZhQdCspx9f1EGo9edVwMwNNKzpWG1T
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.